handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

donderdag 29 december 2011

Gemaakt in opdracht: hartslinger met naam!

Voor een goede vriendin van Josine maakte ik de volgende hartslinger als kraamcadeautje met daarop de naam van het pasgeboren kindje. De hartjes zijn dit keer uitgevoerd in stoere jongenskleurtjes.


Ik hoop dat het cadeautje een mooi plekje zal krijgen in het babykamertje. Ik heb het met veel plezier gemaakt!

Bedankt voor de opdracht.

Fijne dag!

Groetjes,

Simone

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Nieuwsgierig als ik was ging ik ook even bij jullie kijken. Leuke originele dingen maken jullie. Het lijkt me zo gezellig om dit met z'n tweeen te kunnen doen.
    Veel succes met alle leuke dingen die jullie maken. Ik blijf jullie volgen hoor!
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen