handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

woensdag 25 januari 2012

Gemaakt voor de aardigheid...

Dag allemaal!

Van een lieve vriendin krijg ik zo heel af en toe een zak met kleding die haar dochters niet meer past. Ik vis er altijd wel wat leuke dingen uit. De kledingstukken die over bleven gingen voorheen naar een goed doel. Nu heb ik er, als bedankje, iets anders mee gedaan!

 

De vlaggenslinger bestaat uit delen van t-shirtjes gecombineerd met katoentjes uit mijn eigen voorraad. De dochters hadden een hele leuke sjaal en muts waar gehaakte hartjes aan hingen. Die moesten natuurlijk onderaan elke punt worden genaaid :-). Door de kleding en delen ervan te hergebruiken is het een leuke herinneringsslinger geworden.

Hij gaat morgen op de post en het is een verrassing. Ik ben erg benieuwd wat ze ervan vindt...

En natuurlijk ben ik stiekem al aan het denken wat ik ga doen als ik de kast van mijn eigen dochter ga opruimen ;-).

Vind je dit een leuk idee en heb je ook kleding waar je moeilijk afstand van kan doen? Mail dan voor meer informatie.

Vergeten niet om met onze win actie mee te doen, hij is echt superleuk!

Groetjes,

Simone

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk en lief. Daar zal ze zeker te weten heel blij mee zijn!
    Fijne dag, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan hoor !! leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou, dat is een heel attent kado! Wat een leuke herinnering ook voor moeder en dochter.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog! Mooie dingetjes maken jullie. Recycling van 'oude' kleding staat me wel aan. Zelf heb ik een tijdje terug een infinity scarf gemaakt, check het hier: http://trudie83.blogspot.com/2011/10/recycle-je-oude-kleding.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The cirсle of ѕuperstɑгs wɑs birthed on а blue canton.
    Scan near each օf the four corneгs but not quitе in the
    corners, then middle. When Walter Cronkite's producers or the New York Times ѡould call, we werе trɑined as little kids to say 'No,
    I'm sorry, sir, my dad's not here.

    Here is my web page: american flag for sale

    BeantwoordenVerwijderen