handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zondag 8 januari 2012

Gepimpt voor mezelf: agenda 2012

Om het nieuwe jaar goed te starten kocht ik bij Hema een agenda. Qua indeling vond ik hem erg handig, qua uiterlijk was hij nog redelijk saai:



Het was niet zo moeilijk om daar verandering in te brengen ;-). Wat stofjes, jeans, lintjes én huisvlijt maakten het tot deze agenda:



Het schattige stofje van Tilda moest worden verwerkt in de agenda, dat stond sowieso vast! Ook het basismateriaal jeans, lekker stevig en robuust, werd gebruikt en nog even rafelig gemaakt zodat de agenda al een 'gebruikte' look krijgt. Op de voorkant heb ik in de transparante sleeve papier gedaan van My Mind's Eye en hier nog het jaartal op verwerkt uit restjes stickers en thickers. Ik ben tevreden met het resultaat.

Zo, nu ga ik hem lekker invullen, beter laat dan nooit! 
Hou ons blog in de gaten voor nieuwe updates en een superleuke give-away!

Groetjes,

Simone

3 opmerkingen: