handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zaterdag 11 februari 2012

Mijn nieuwe theepot onderzetter


Ik heb zo'n handige dubbelwandige theepot met de slechte eigenschap dat hij lekt bij het inschenken.. grr!!

Altijd heb ik er een pannenlap onder liggen om de druppels er mee weg te vegen. Al een tijdje wilde ik de pannenlap vervangen voor een leuke theepot onderzetten. Omdat ik de laatste tijd VEEL spijkerbroeken heb gekregen van vrienden en collega's heb ik besloten om de onderzetter te maken van spijkerstof. Ik heb een spijkerbroek van de stapel gepakt met verfvlekken en een lekkere versleten look. Achter de knieën zaten ribbels van het lopen die ik erg leuk vond om te gebruiken voor de bovenkant van de onderzetter.



Aan de onderzijde heb ik een stukje gebruikt van de broek waar witte verfspatten in zitten.

Ik vind het altijd leuk om materialen een nieuw leven in te blazen en opnieuw te gebruiken.

Groetjes,

Josine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten