handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

woensdag 1 augustus 2012

Hartjes onderzetter


Voor mijn nieuwe theepot maakte ik deze theepot onderzetter.

Bij het opruimen van mijn stofkast ben ik een hoop bijna af projecten tegen gekomen. Dit was er een van. Mijn voornemen is om deze een voor een af te maken. Zo kwamen er drie bijna af quilts uit, twee broeken die nog korter gemaakt moeten worden. Een hempje wat ik aan het maken ben waar alleen nog de hengels aan moeten en ga zo maar door... Elk werkje wat af komt geeft eigenlijk een voldaan gevoel. Op naar het volgende!

Josine.

2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg!! Ik ken dat ja, heb een la vol met onafgemaakt dingetjes, erg hè?! Succes met de 'rest'!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke onderzetter, ook ik ken dat, heb ook nog wat werkjes af te maken. Su66 Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen