handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

woensdag 3 oktober 2012

Terugblikken...

Afgelopen week ben ik even gaan terugkijken op ons blog.

De tijd is omgevlogen en in ruim 50 berichten hebben we veel ideetjes en producten met jullie gedeeld.

Het 'beestje' had wel al een naam maar moest natuurlijk ook nog een logo krijgen:
We hebben op een tweetal markten gestaan. Veel hebbedingen gemaakt, gelachen maar ook soms gebaald, ideetjes al dan niet uitgebroed en enkele leuke opdrachten mogen uitvoeren voor lieve familie en vrienden. We hopen dat dit alles een goed begin is geweest van een mooie en vruchtbare toekomst voor atelier077.

Hier een foto van onze producten op de Hip en Handgemaakt Markt Arnhem

Ik zag toen ik terugkeek natuurlijk ook dat we op 5 oktober 2011 voor het eerst hebben geblogd. Hou deze datum goed in de gaten..... er komt een leuke give-away aan!!

Groetjes,

Simone

2 opmerkingen:

  1. Time flies when you're having fun! :-)
    Ben benieuwd naar je give away!


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik goed tel.. is 5 oktober al over 2 dagen :)
    Ik hou jullie blog in de gaten! Ik ben heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen