handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zondag 10 maart 2013

Het stoffen spektakel en kringloop vondsten!


Vorige week was in Venlo het Stoffen Spektakel, dus was ik vroeg uit de veren en met een grote rugzak op pad! Ik ben goed geslaagd bij delappenkraam.nl1,5 meter in het vierkant voor 6,-. Allemaal leuke couponnetjes, zeker even gaan kijken bij hen!! Wil je weten wanneer bij jou het Stoffen Spektakel in de buurt is? Check dan hier de agenda. 

Nu is bij ons 2 weken geleden de kapstok van de muur gevallen en hangen de jassen aan zo'n deur rekje (aan de wc deur...). Nu ben ik een beetje moeilijk aan het doen, want ik wil een leuke houten kapstok vinden die ik kan verven. En dan zul je net zien dat die niet te vinden is als je hem zoekt... zucht! Maar dan blijven er wel weer andere juweeltjes aan je vingers plakken, hihi!  
De kitscherige 'kristallen' theelichthouder in de vorm van een waterlelie kon ik ook ECHT niet laten staan!

Fijne zondag nog!

Josine

1 opmerking: