handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zaterdag 9 maart 2013

Kringloop juweeltje!





















Dit kringloop juweeltje trok meteen mijn aandacht, wat een stoer karretje! In eerste instantie dacht ik 'Hmm.. wat moet ik met zo'n rekje?' Vooral omdat de bodem niet 'dicht' is en de spullen erdoor zouden kunnen vallen.

Drie rijen verderop liet het ding me nog niet los en dus moest hij mee!

Thuis heb ik hem een goed sopje gegeven en dook ik de oud papier bak in. Ik moest toch nog wel ergens dik karton hebben waar ik een bodem van kon maken...? Na een beetje passen en meten viel de bodem er in, alleen is dat natuurlijk geen gezicht. Met fleurig Hema inpakpapier pakte ik de kartonnetjes in en klopte het helemaal!


Ik ben wel bang dat het karretje er over een tijdje niet meer zo netjes uitziet als nu maar uitpuilt met spullen.

Ik ben helemaal in de wolken, hij is echt GEWELDIG hè?! :D

Groetjes,

Josine

4 opmerkingen:

  1. Gaaaaaaaf! En wat goed opgelost zo met die (mooie) bodempjes!
    Superkarretje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeker geweldig! Een echt fleurig handwerkkarretje.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. absoluut geweldig! Vooral als je het zo bij elkaar gesprokkeld hebt....geniet er maar lekker van; ik ken dat gevoel!
    grtz. christel

    BeantwoordenVerwijderen