handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

zondag 30 november 2014

Gehaakte Sint en Piet slinger

Wat leuk dat ik al heel wat positieve reacties heb mogen ontvangen op de kerstkrans workshop die ik laatst postte. Nog leuker dat er ook aanmeldingen binnenkomen ;-). Aarzel niet en geef je gezellig op!

De Sint is weer in het land en dat betekent dat het huis natuurlijk een beetje in de stemming moet worden gebracht. Om het extra gezellig te maken haakte ik deze kleurrijke Sint en Piet slinger!

 

De vlaggetjes haakte ik van restjes katoen op basis van het vlaggetjes patroon uit het boek Haken en Kleur - Feest. De vlaggetjes zijn alleen wat minder breed, 10 toeren in plaats van 14 toeren. De vingerpopjes kun je kopen bij diverse winkels (deze zijn van AH). Onderaan de vlaggetjes heb ik nog kleine belletjes genaaid.

Fijne dag!

Liefs van Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten