handgemaakte hebbedingen

handgemaakte cadeautjes & hebbedingen
handmade gifts & wannahaves

donderdag 5 mei 2016

DO tot DO - 28 april - 4 mei 2016

Deze week werd op de pagina van de Stijlmarket eindelijk het goede nieuws bekendgemaakt dat ik met atelier077 op deze markt mag staan. Op 3 juni a.s. is de 3e editie in de oude industrie hallen van de SIF in Panningen, een nieuw gekozen grotere en weersbestendige locatie.
Ik wil natuurlijk goed voor de dag komen dus ben ik begonnen met het maken van wat leuke nieuwe artikelen en het uitwerken van een idee voor een toffe workshop. Hierover later meer....

De week was verder vrij rustig. Vodafone bezorgde me een nieuwe telefoon want mijn abonnement was verlopen. Het is een Samsung Galaxy S6 geworden. We zijn nog niet op alle fronten vrienden, zo is de vingerafdruk toegangscontrole ronduit slecht te noemen. Ik kan er wel prachtige foto's mee nemen, dat is dan wel weer mooi :-)

Zondag ben ik nog op jacht geweest naar kringloopschatten in Horst. Ik vond een geweldige bruine bontjas om te kunnen dragen met de vastelaovend volgend jaar. Verder nog wat kleine dingen en een mooie tinnen kandelaar die ik nog wat heb opgeleukt.
Er werden nog nieuwe wolletjes besteld voor de CAL 2016. Ik ben intussen aanbeland bij week 8 en de eerste kleuren raken op. Ik vermoed dat ik na het haken van het hele patroon een deken heb die niet lang genoeg is dus zal ik nog wat bij moeten haken vanaf week 1 totdat ik de juiste lengte heb bereikt. Geen groot probleem, het duurt alleen weer langer voordat ik aan iets anders kan beginnen en die grote lap op schoot vind ik niet geweldig haken (lees: onhandig).
Ik heb onze tuin nog wat aangepakt, de tuinmeubels afgesopt en nieuwe plantjes gekocht....samen met de meiden in Kessel in de kas mooie geraniums uitgezocht, niet bedoeld om de hele zomer achter te gaan zitten maar af en toe mag best ;-)
Het ziet er al een stuk gezelliger uit zo met al die mooie bloemen, zeker nu het zonnetje lekker schijnt.

Geniet van je zonnige (misschien extra lange) weekend!

Liefs van Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten